TOPdesk

TOPdesk

Hello World
TOPdesk begon bescheiden op een zolderkamer in Delft. Twee pas afgestudeerden werkten daar aan iets dat nu servicemanagement-software TOPdesk is. Het bedrijf TOPdesk is uitgegroeid tot een internationale speler en heeft vestigingen in 9 landen, met meer dan 500 medewerkers. En we blijven groeien!

We hebben niet alleen maar ontwikkelaars en consultants rondlopen. We doen namelijk álles zelf. We houden ons bezig met functioneel ontwerp, userexperience design, softwareontwikkeling en testen, marketing en communicatie, verkoop, consultancy en support.

We hebben een open bedrijfscultuur, waarin leergierigheid en werkplezier een belangrijke rol spelen.

Service management software
Wij maken standaard software die gebruikt wordt door afdelingen als IT, HR en FM. Hun takenpakket wordt ook wel service management genoemd. In TOPdesk leggen deze afdelingen de onderlinge taakverdeling vast, en registreren en behandelen vragen van medewerkers. TOPdesk is marktleider in de Benelux en wereldwijd gebruiken meer dan 4500 organisaties onze software; van profit en non-profitorganisaties tot overheid, adviesbureaus en multinationals.

Voor meer informatie klik hier