Coolblue

Coolblue

Ooit begonnen als studentenbedrijf. Nu een webwinkel met meer dan 327 specialistische shops en 7 fysieke winkels. Sinds onze oprichting in 1999 hebben we maar één doel: klanten blij maken. We geven advies met verstand van zaken en hebben een obsessieve focus op klanttevredenheid. Met meer dan 1200 Coolblue'ers werken we keihard om onze klanten te verwonderen.

Wat begon als een vriendenclub, is nog steeds een vriendenclub. Maar dan één van professionals met een obsessieve focus op klanttevredenheid. Dat trekt ambitieuze, ondernemende mensen. Elk jaar verwelkomen we veel nieuwe collega’s. Het is belangrijk dat iedereen onze cultuur omarmt, ons bedrijf snapt en ons concept kan uitdragen. Dat is eigenlijk best simpel. Gewoon verwonderen, op basis van 4 kernwaarden: eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon, doen.

 Bij Coolblue krijgen we spontaan jeuk van hippe Engelse termen. Stiekem zouden we ‘marketing’ dan ook willen veranderen in ‘ervoor zorgen dat elke klant altijd vindt wat hij zoekt’. Dit doe je bijvoorbeeld door het schrijven van geweldige productteksten. Door een rode loper uit te leggen van Google naar de juiste pagina op onze shop. Of door meer te weten over een product dan over je eigen familie. Barst jij van de ideeën om jezelf en collega’s elke dag een beetje beter te maken? Neem een kijkje op onze vacaturesite WerkenbijCoolblue.nl.