Stage Data Insights

Stage Data Insights

Soliciteren? Klik hier.

Stage alert voor een Data & Insights student!

Ben jij...
... een echte data freak die wil weten hoe je data omzet naar inzichten in de praktijk en op zoek naar een boeiende stage in een creatieve werkomgeving?
Grijp dan de kans op een stage waar je je analytische talenten optimaal kunt benutten, je verder kunt ontwikkelen door persoonlijke begeleiding en voor mooie klanten werkt zoals KLM, Unilever Food Solutions, Nuon en KPN. Wie kiest daar niet voor?

Dit ga je doen...
Dit is niet zomaar een stage. Wij geloven erin dat je pas echt een goed onderzoek kunt doen als je daar fulltime mee bezig kunt zijn. Bij ons heb je dus 5 dagen per week de focus op het schrijven van je scriptie. Collega’s staan klaar om je vragen te beantwoorden of om mee te sparren. Daarnaast dagen we je uit om je scriptie te presenteren aan onze klant en of klantenteams.
Bij Oxyma geven we je alle ruimte om jouw analytische vaardigheden in te zetten om marketingvraagstukken te optimaliseren zodat je ons en onze opdrachtgevers kunt verrassen aan de hand van advanced analytics en predictive modelling. Tijdens je stage binnen het Insights team ga je data ontsluiten, prepareren en analyseren. Je werkt samen met hoogopgeleide collega’s waar je veel van kunt leren. Iedere dag word je uitgedaagd om je verder te verdiepen in de data en het uiterste te halen uit jezelf.

Naast je eigen inbreng en ideee╠łn, hebben we alvast enkele suggesties voor je op een rij gezet:

  • Ontwikkel een methode waarmee de actuele (klant)waarde in verschillende kanalen van interactie bepaald kan worden;

  • Onderzoek de impact van NPS op klantwaarde en vice versa;

  • Onderzoek de mogelijkheid voor een model om de drivers van NPS te identificeren;

  • Ontwikkel een methode waarmee (geanonimiseerde) data-samples gemaakt kunnen

    worden om simulaties en testen te kunnen uitvoeren;

  • Ontwikkel een methode waarmee de customer journey van de toekomst voorspeld kan

    worden;

  • Ontwikkel een methode waarmee de waarde van data objectief gemeten kan worden;

  • Bepaal aan de hand van analyse en inzichten wat de waarde van een bepaald ‘event’ is voor

    klanten in relatie tot marketing;

  • Ontwikkel een dynamische benchmark in e-mail marketing insights;

  • Ontwikkel een methode waarmee de impact van reviews en/of ratings kan worden bepaald.

Ben je enthousiast geworden en kun je niet wachten om de theorie in de praktijk te brengen? Check dan direct of je aan onze wensen voldoet. Reageren kan tot 15 februari. De startdatum is in maart (wat later mag ook). Oh ja wat we je ook alvast willen meegeven, wij denken namelijk graag vooruit, zijn eventuele doorgroeimogelijkheden, Wellicht wil je na het succesvol afronden van je stage wel blijven en doorgroeien naar de functie van Data Scientist? De mogelijkheden bij Oxyma zijn eindeloos en afhankelijk van je talenten en ambities!

Wat kenmerkt jou nog meer...
• ambitieus, leergierig en een passie voor het analyseren van (big) data;
• WO student die een opleiding volgt met een kwantitatief kader;
• zelfstandig, proactief, flexibel en gedreven;
• kennis van SQL en data-analyse applicaties zoals R, Python, SPSS of een soortgelijk pakket; • sterke communicatieve vaardigheden;
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat wij bieden...
Werken bij Oxyma, betekent samenwerken in een informele sfeer met prettige, betrokken collega’s die werken op het snijvlak van (direct) marketing en IT met passie voor hun vak. Waar het optimaal inzetten van je talenten centraal staat en je jezelf kunt zijn. Samen het onmogelijke mogelijk maken voor onze klanten. Samen doelen nastreven, en die ook realiseren. Door een ideale mix van deskundigheid en pragmatiek. Kortom, uitblinken in je vakgebied door ook over de grenzen daarvan heen te kijken! 

Soliciteren? Klik hier.